Made in Belgium: ook Malibu smelt voor het Belgische ijsmerk LiQ

Het West-Vlaamse bedrijf LiQ heeft na Baileys opnieuw een groot internationaal merk overtuigd om samen te werken: Malibu.

“Deze nieuwe samenwerking helpt ons bij de versterking van onze internationale marktpositie”, zegt Nicolas Destoop – co-founder bij LiQ. “De Baileys Ice Pralines waren in veel landen een shot in de roos en met de LiQ x Malibu Ice Pralines, kunnen wij ons assortiment op het schap verder uitbreiden.”

De ijspralines bevatten heerlijk romig ijs met een shhhtje Malibu en een verfrissende ananas-rum kern. Dit alles in een jasje van knapperige Belgische witte chocolade, bestrooid met enkele kokosschilfertjes.

Vanaf april 2023 kan je de nieuwe Malibu ijspralines terugvinden in België, Duitsland, Nederland, Spanje en Italië. Hierdoor zal het aantal winkelpunten die de producten van LiQ in de diepvries staan heeft, groeien naar meer dan 4.000. Dat is een mooie omzetgroei van x4.

100% gerecycleerde & recycleerbare verpakkingen

Duurzaamheid is een hot-topic en broodnodig om onder de aandacht te brengen. Nog belangrijker natuurlijk is om iets te ondernemen! Daarom transformeert LIQ hun ideeën naar werkelijkheid met concrete acties.

Plasticreductie is belangrijk, maar plastiek als verpakking heeft ook veel voordelen voor onder andere de kwaliteit en smaak van onze ijspralines”, vertelt Sandra Dhondt – Brand Manager bij LiQ.
Daarom hebben wij ervoor gekozen om enkel nog met consumer gerecycleerd plastiek te werken, zo bestaan onze verpakkingen uit 100% gerecycleerd materiaal, want we gebruiken al altijd gerecycleerd karton. Met behulp van de consumenten, worden ze opnieuw 100% gerecycleerd. Een stap in de goede richting!”, concludeert ze. ​

Verkoopinformatie:

De LiQ x Malibu Ice Pralines wachten op je vanaf 1 april 2023 in de diepvries van Okay en Jumbo. ​

Aanbevolen adviesprijs: 4,99 EUR - 100% gerecycleerde en recycleerbare verpakkingen met 7 x 20 ml pralines. ​
Bevat Alc. 1% vol.

Wie is LiQ?

LiQ is een snel groeiend Belgisch bedrijf dat "ijs alleen voor volwassenen" maakt. Omdat ze het meest unieke en buitengewone ijs creëren met hoogwaardige, natuurlijke ingrediënten (100 % echt fruit, knapperige koekjes,...) de fijnste Belgische chocolade en... een beetje likeur als finishing touch, voor unieke smaakcombinaties die je nergens anders vindt. Belangrijk om weten is dat LiQ geen “frozen cocktails” zijn - ze willen mensen een nieuwe dessertervaring brengen, dus gebruiken ze het shhhtje alcohol enkel voor de smaak.

So... What’s not to like about LiQ?

Website: www.liq.cool

Instagram-Facebook : @liqyourlips

Contact en meer informatie:

Marlies Neerinck

Parlez

Sandra Dhondt

Brand Manager, LiQ

Persberichten in je mailbox

Over LiQ

LiQ is niet zomaar een ijsje. Het is een manier van leven, verleiden, spelen en genieten. Een guilty pleasure met spirit, gezond verstand én een geweten. Een opwaaiend zomerjurkje. Kippenvel. Een feestje voor onszelf en de planeet. Met een explosie aan (h)eerlijk natuurlijke smaken met een duivels lekkere shhht. Lekker Belgisch. Lekker anders. Lekker LiQ.

Like? #liqyourlips

Stedestraat 51 8530 Harelbeke, Belgium